Nog drie nachtjes slapen - Reisverslag uit Hasselt, België van Marie-Claire Hulsmans - WaarBenJij.nu Nog drie nachtjes slapen - Reisverslag uit Hasselt, België van Marie-Claire Hulsmans - WaarBenJij.nu

Nog drie nachtjes slapen

Door: Marie-Claire Hulsmans

Blijf op de hoogte en volg Marie-Claire

15 Oktober 2016 | België, Hasselt

Na maanden voorbereiding is het eindelijk bijna zo ver. Een maand of wat geleden vertoonde ons reisplan nog heel wat blinde vlekken. Akkoord, de grote lijnen lagen al van januari vast, maar omdat we alles zelf regelen en we voor heel wat afspraken van onze Australische contacten afhangen, duurde alles wat langer dan wij gewoon zijn. De Aussies zijn dan ook wat meer 'laid back' dan wij Vlamingen en daar moeten wij weer even aan wennen. Binnenkort hebben wij daar helemaal geen problemen meer mee, dan genieten wij daar zelfs van!
De koffers staan klaar en zijn al deels gevuld. De to do-lijstjes slinken zienderogen. In de frigo gapen grote leemtes die niet snel zullen worden aangevuld. Kortom, alles wijst in de richting van het nakend vertrek.
Nog drie nachtjes...